Usuwanie azbestu – zakończenie edycji 2014

Gmina Mściwojów zakończyła realizację programu „Demontaż, zbieranie, transport oraz unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Mściwojów” – edycja 2014”. Program ten sfinansowany został w 85% ze środków: Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu w ramach Programu Priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska pn.: „Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne. Część 2) – Usuwanie wyrobów zawierających azbest”.

Prace prowadzone były w terminie od maja 2014r. do września 2014r., a zakres prac obejmował:

a) demontaż pokryć dachowych, transport i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest z terenu 9 nieruchomości (43,51 ton);

b) odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest z terenu 6 nieruchomości (22,94 ton).

W ramach zadania unieszkodliwiono 6076 m2 (66,45 Mg) wyrobów zawierających azbest na łączną kwotę 52 050,45 zł, z czego: 85% stanowi dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. Z budżeu Gminy Mściwojów na realizację zadania przeznaczono kwotę 7.807,75 tj. 15% kosztów realizacji zadania.

Przypomnijmy, iż głównym celem programu „Demontaż, zbieranie, transport oraz unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Mściwojów” jest sukcesywna eliminacja wyrobów zawierających azbest oraz ich bezpieczne i prawidłowe unieszkodliwianie.

Jednocześnie informujemy wszystkich zainteresowanych, że wnioski na kolejny rok można składać w Urzędzie Gminy Mściwojów. Formularz oraz Wymagane załączniki dostępne są na stronie internetowej Urzędu www.msciwojow.pl oraz w pok. nr 9.

Dofinansowano ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu”

Inne aktualności

Poprzedni wpis
Gross Rosen
Następny wpis
Budowa ścieżki przyrodniczej w toku